۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۲۷۵۰۳
مدیر حوزه علمیه استان تهران مطرح کرد؛

آمریکا و منافقین صحنه گردانان آشوب های اخیر|دولت مانع گرانی کالاها شود

آمریکا و منافقین صحنه گردانان آشوب های اخیر|دولت مانع گرانی کالاها شود
حجت الاسلام رحیمی صادق با اشاره به موج سواری منافقان و سلطنت طلبان از اعتراض به حق مردم در گرانی قیمت بنزین، گفت: دولت مانع گرانی کالاها شود.

حجت الاسلام رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن اغتشاشگران، گفت: به نظر می رسد در قضیه گران شدن و سهمیه بندی بنزین، دقت و تدبیر لازم برای اعلان زمان و نحوه تصمیم گیری صورت نگرفته است.

وی با طرح چند پرسش، ادامه داد: اگر این سهمیه بندی و رشد قیمت ضرورت داشت چرا این طرح چند سال معطل ماند و باعث هدر رفت هزینه های زیادی از بیت المال در اثر قاچاق سوخت شد؟ چه کسی می خواهد این خسارت ها را پاسخ دهد؟ یا اینکه چرا به صورت پلکانی و نامحسوس طی این سالها قیمت افزایش بنزین انجام نشد؟ این سوالات جدی است که نشان می دهد در نحوه تصمیم گیری و اقدام عملکرد خوبی صورت نگرفته است.

حساب مردم از اخلالگران جدا است

حجت الاسلام رحیمی صادق با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص اجرایی شدن طرح مصوب سران قوا در افزایش نرخ بنزین، ابراز کرد: با توجه به تصمیمی که سران قوا درخصوص افزایش قیمت بنزین گرفتند رهبر حکیم و عزیز انقلاب فرمودند: این تصمیم اجرایی شود، زیرا بی قانونی منجر به هرج و مرج خواهد شد و صدمات آن برای جامعه بسیار بیشتر است.

مدیر حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: البته با اجرایی شدن این طرح فشار زیادی به مردم خواهد آمد اما حق اعتراض برای مردم محفوظ است و حساب معترضان را باید از فتنه گران و اخلالگران نظم عمومی جدا کرد.

سوزاندن حوزه های علمیه بیانگر اوج کینه و نفرت فتنه گران از روحانیت است

وی حمله و تخریب اماکن عمومی و مذهبی مانند برخی حوزه های علمیه را بیانگر اوج کینه و بغض فتنه گران و دشمنان اسلام و انقلاب نسبت به طلاب و روحانیت این قشر مظلوم، خدوم، کم توقع و همیشه در صحنه دانست و گفت: اقدامات خصمانه منافقان و اغتشاش‌گران در آتش زدن چند حوزه علمیه بیانگر آن است که روحانیت در مسیر دفاع از مردم و محرومین و غمخواری با آنان درست عمل کرده و خار چشم منافقان و دشمنان انقلاب است.

حجت الاسلام رحیمی صادق با تاکید بر اینکه مردم باید هوشیار باشند، اظهار داشت: مردم با مقابله هوشمندانه و معرفی اخلال گران مانع تخریب اماکن عمومی شوند. این بسیار واضح و روشن است که مردم به اموالی که مربوط به خودشان است و برای رفاه و آسایش خودشان در جامعه ایجاد شده هرگز لطمه نمی زنند و اخلال ایجاد نمی کنند که آنان را از بین ببرند.

آمریکا و منافقین صحنه گردانان آشوب های اخیر

مدیر حوزه علمیه استان تهران با اشاره به صحنه گردانان آشوب های اخیر، گفت: پشت صحنه همه این آشوب ها و اغتشاشات دشمنان اسلام و انقلاب اعم از منافقان، سلطنت طلب ها، وابستگان و در راس آنان شیطان بزرگ یعنی آمریکای جنایتکار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم هیچ ارتباطی با اخلالگران و منافقان در آشوب های اخیر ندارند، اظهار داشت: کسانی که در آشوب های اخیر دست به آتش زدن و تخریب اموال عمومی زدند نشان دادند دلسوز ملت و کشور نیستند؛ مردم هوشیارانه در مقابل فتنه گران بایستند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند صف خودشان را از آنان جدا کنند.

مسؤولان مانع گرانی کالاها شوند

حجت الاسلام رحیمی صادق در پایان با بیان سه نکته مهم، تاکید کرد: با توجه به حوادث رخ داده توجه به چند نکته لازم و ضروری است نخست اینکه صدای مردم و اعتراضات به حق آنان در میان این فتنه گری ها نباید گم شود چرا که مردم به اوضاع معیشتی و گرانی بنزین معترض هستند و بر آنان فشار اقتصادی وارد شده بنابراین مسؤولان باید صدای اعتراض به حق آنان را بشنوند و در کاهش آن سختی ها تلاش کنند.

مدیر حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: دیگر آنکه دولت با نظارت دقیق و جدی مانع گرانی های بیشتر و فشار بر مردم بخصوص اقشار کم درآمد شود و همانطور که وعده داده هر چه سریع تر کمک معیشتی در نظر گرفته شده را به حساب مردم و قشر محروم جامعه واریز کند تا از این طریق بخشی از فشاری که به مردم آمده جبران شود.

وی افزود: آخر اینکه نظام باید با اقتدار و طرح انقلابی خودش که خواسته مردم عزیز است با اخلالگران و مخربان اموال عمومی قاطعانه و با شدت برخورد کند تا دیگر کسی جرات تعرض به اموال عمومی ملت را نداشته باشد.

حجت الاسلام رحیمی صادق در پایان خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر عزیز و حکیم انقلاب فرمودند: مردم باید هوشیار باشند و همه قضایای امروز و آینده جامعه و نظام را رصد کنند و در تصمیم گیری های خودشان با بصیرت و معرفت عملکردی صحیح داشته باشند تا بتوانند آینده بهتری برای جامعه و نظام اسلامی رقم بزنند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات